Нема нічого більш підтвердженого щоденним досвідом, аніж те, що люди швидше віддадуть будь-яку суму грошей за щось дуже необхідне, аніж відмовляться від цього.
Дж.Локк
У всьому світі люди споживають щодня, а з розвитком інтернету споживання товарів йде із запаморочливою швидкістю. Все, що за таких умов вимагається від продавців, – це знайти потребу та встановити на неї відповідну ціну. Повідомлення про дешевизну товарів і послуг нині атакують споживача з усіх боків і, здавалося б, свідчать про зрілість ринку. Але з кожним днем товарні ринки стають все більш насиченими, а запекла цінова конкуренція так захопила виробників та дистриб'юторів, що багато з них находяться на межі, а то й за межею рентабельності.
Різноманітність брендів на полицях магазинів і в асортименті оптових торгових компаній покликане задовольнити вподобання будь-яких категорій клієнтів. У цій ситуації виникає єдине питання: "Як гнучко управляти цінами на асортимент певних брендів, щоб, з одного боку, товар був конкурентоспроможний за ціною і цікавий клієнтам, а з іншого боку - компанія отримувала максимальний прибуток від продажів, яка їй так необхідна для подальшого успішного розвитку?"
На це та багато інших питань ви знайдете відповіді в нашому інтерактивному курсі "Ціноутворення".
КОРОТКИЙ ЗМІСТ ТЕМ КУРСУ
- Теоретичні засади ціноутворення.
- Ціна і корисність.
- Цінова еластичність, коефіцієнти еластичності.
- Види та функції цін.
- Склад ціни та формування її елементів.
- Методи ринкового ціноутворення.
- Параметричні методи ціноутворення.
- Державне регулювання ціноутворення в Україні.
- Ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ
Чи потрібна спеціальна освіта в галузі економіки, щоб успішно закінчити цей курс?
Все залежить від зацікавленості та працездатності студента, але ми вважаємо, що найбільш корисний цей курс буде студентам 2-3 курсу бакалаврату економічних спеціальностей.