Курс:

Ціноутворення

Про курс

Нема нічого більш підтвердженого щоденним досвідом, аніж те, що люди швидше віддадуть будь-яку суму грошей за щось дуже необхідне, аніж відмовляться від цього.

Дж.Локк

У всьому світі люди споживають щодня, а з розвитком інтернету споживання товарів йде із запаморочливою швидкістю. Все, що за таких умов вимагається від продавців, – це знайти потребу та встановити на неї відповідну ціну. Повідомлення про дешевизну товарів і послуг нині атакують споживача з усіх боків і, здавалося б, свідчать про зрілість ринку. Але з кожним днем товарні ринки стають все більш насиченими, а запекла цінова конкуренція так захопила виробників та дистриб'юторів, що багато з них находяться на межі, а то й за межею рентабельності.

Різноманітність брендів на полицях магазинів і в асортименті оптових торгових компаній покликане задовольнити вподобання будь-яких категорій клієнтів. У цій ситуації виникає єдине питання: "Як гнучко управляти цінами на асортимент певних брендів, щоб, з одного боку, товар був конкурентоспроможний за ціною і цікавий клієнтам, а з іншого боку - компанія отримувала максимальний прибуток від продажів, яка їй так необхідна для подальшого успішного розвитку?"

На це та багато інших питань ви знайдете відповіді в нашому інтерактивному курсі "Ціноутворення".

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ТЕМ КУРСУ

  • Теоретичні засади ціноутворення.
  • Ціна і корисність.
  • Цінова еластичність, коефіцієнти еластичності.
  • Види та функції цін.
  • Склад ціни та формування її елементів.
  • Методи ринкового ціноутворення.
  • Параметричні методи ціноутворення.
  • Державне регулювання ціноутворення в Україні.
  • Ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

Чи потрібна спеціальна освіта в галузі економіки, щоб успішно закінчити цей курс?

Все залежить від зацікавленості та працездатності студента, але ми вважаємо, що найбільш корисний цей курс буде студентам  2-3 курсу бакалаврату економічних спеціальностей.

Зміст дисципліни

  • Вступ
  • Мета та завдання курсу
  • Алгоритм роботи з курсом
  • Інформація про автора курсу
  • Тема 1 Теоретичні засади ціноутворення
  • Тема 2 Ціна і корисність
  • Тема 3 Цінова еластичність, коефіцієнти еластичності
  • Тема 4 Види й функції цін
  • Тема 5 Склад ціни і формування її елементів
  • Тема 6 Методи ринкового ціноутворення
  • Тема 7 Параметричні методи ціноутворення
  • Тема 8 Державне регулювання ціноутворення в Україні
  • Тема 9 Ціноутворення у сфері зовнішньоекономічної діяльності
  • Завдання. Рекомендації щодо виконання курсової роботи

Автори

Люльов Олексій Валентинович

к.е.н., доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування,
факультет економіки та менеджменту,
Сумський державний університет

Бажаєш
Записатися
на курс ?

Це дуже легко. Реєструйся або заходь в свій аккаунт та навчайся з задоволенням

Зареєструватися Увійти

Кому підійде ?

Викладачі, менеджмент університету

Представники
будь-яких професій, які під час роботи стикаються з проявами недоброчесності

студенти всіх освітніх рівнів

Здобувачам наукових ступенів