Головний лозунг маркетингу:
«Виробляти те, що продається, а не продавати те, що виробляється!».
Світова практика свідчить, що на сучасному етапі розвитку в умовах глобалізації економічних відносин, лібералізації механізмів державного регулювання економіки, загострення конкуренції товаровиробників, диференціації запитів споживачів, скорочення життєвого циклу продукції запорукою конкурентного успіху підприємства є аналіз кон’юнктури ринку, прогнозування тенденцій її розвитку та розроблення на цій основі заходів активного впливу на цільовий ринок. З огляду на це однією з головних передумов тривалого вживання та стійкого розвитку підприємства на ринку є ефективна робота його маркетингових підрозділів.
Маркетингова діяльність спрямована на визначення, аналіз і урахування факторів, які впливають на процеси виробництва продукції та її просування на ринку. В її основі лежить детальний та об’єктивний аналіз ринку за обраними напрямками і точна інтерпретація його результатів. Спираючись на результати роботи маркетингових підрозділів, керівництво підприємства приймає рішення про вибір стратегії і тактики розвитку, планує виробничо-збутову та фінансову діяльність.
Курс «Маркетинг» направлений на вивчення та закріплення знань в сфері дослідження потреб і запитів споживачів на ринку та їх ефективне задоволення, максимізуючи при цьому власні прибутки.
Даний курс є базовим для фахівців даного напряму та спеціальності і містить стислий виклад інформації, яка далі буде деталізована в наступних курсах, таких як: маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика комунікацій, маркетингова збутова політика, промисловий маркетинг, товарознавство, міжнародний маркетинг та ін.