Курс:

Маркетинг

Про курс

 

Головний лозунг маркетингу:

«Виробляти те, що продається, а не продавати те, що виробляється!».

Світова практика свідчить, що на сучасному етапі розвитку в умовах глобалізації економічних відносин, лібералізації механізмів державного регулювання економіки, загострення конкуренції товаровиробників, диференціації запитів споживачів, скорочення життєвого циклу продукції запорукою конкурентного успіху підприємства є аналіз кон’юнктури ринку, прогнозування тенденцій її розвитку та розроблення на цій основі заходів активного впливу на цільовий ринок. З огляду на це однією з головних передумов тривалого вживання та стійкого розвитку підприємства на ринку є ефективна робота його маркетингових підрозділів.

Маркетингова діяльність спрямована на визначення, аналіз і урахування факторів, які впливають на процеси виробництва продукції та її просування на ринку. В її основі лежить детальний та об’єктивний аналіз ринку за обраними напрямками і точна інтерпретація його результатів. Спираючись на результати роботи маркетингових підрозділів, керівництво підприємства приймає рішення про вибір стратегії і тактики розвитку, планує виробничо-збутову та фінансову діяльність.

Курс «Маркетинг» направлений на вивчення та закріплення знань в сфері дослідження потреб і запитів споживачів на ринку та їх ефективне задоволення, максимізуючи при цьому власні прибутки.

Даний курс є базовим для фахівців даного напряму та спеціальності і містить стислий виклад інформації, яка далі буде деталізована в наступних курсах, таких як: маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика комунікацій, маркетингова збутова політика, промисловий маркетинг, товарознавство, міжнародний маркетинг та ін.

 

 

 

Зміст дисципліни

  • Вступ до дистанційного курсу
  • Мета та завдання
  • Алгоритм роботи з курсом
  • Інформація про автора
  • Список літератури
  • Тема 1 Основні категорії маркетингу
  • Тема 2 Формування теорії маркетингу
  • Тема 3 Взаємозв'язок маркетингу з суміжними дисциплінами
  • Тема 4 Еволюція концепцій ведення бізнесу в умовах ринку. Розвиток концепції маркетингу
  • Тема 5 Комплекс маркетингу. Варіанти концепцій комплексу маркетингу
  • Тема 6 Види маркетингу та їх характеристики
  • Тема 7 Сучасні проблеми маркетингу
  • Тема 8 Ринкові можливості розвитку підприємства
  • Тема 9 Сутність та зміст маркетингової діяльності сучасного підприємства
  • Тема 10 Розроблення маркетингових стратегій і планів
  • Тема 11 Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень
  • Тема 12 Теоретичні аспекти маркетингової товарної політики
  • Тема 13 Засади маркетингового ціноутворення
  • Тема 14 Теорія маркетингових комунікацій
  • Тема 15 Теорія маркетингової політики розподілу
  • Тема 16 Створення цінності, задоволення і лояльності покупців
  • Тема 17 Створення сильних торгових марок
  • Тема 18 Розроблення послуг та управління сервісом
  • Тема 19 Вихід на глобальний ринок
  • Тема 20 Бенчмаркінг
  • Тема 21 Аутсорсінг
  • Тема 22 Франчайзинг
  • Тема 23 Маркетинг знань
  • Тема 24 Кількісні методи в маркетингу
  • Тема 25 Програмні продукти та їх застосування у маркетингу

Автори

Ілляшенко Сергій Миколайович - доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету.

Ілляшенко Наталія Сергіївна - к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу та управління інноваійною діяльністю Сумського державного університету 

 

 

 

 

 

Бажаєш
Записатися
на курс ?

Це дуже легко. Реєструйся або заходь в свій аккаунт та навчайся з задоволенням

Зареєструватися Увійти

Кому підійде ?

Викладачі, менеджмент університету

Представники
будь-яких професій, які під час роботи стикаються з проявами недоброчесності

студенти всіх освітніх рівнів

Здобувачам наукових ступенів