Курс:
Маркетинг інновацій
Про курс
Пітер Друкер
«Оскільки мета бізнесу – завоювання та збереження споживачів, то головними його функціями є маркетинг та новаторство».
Філіп Котлер
«Бізнес володіє двома – і тільки двома – головними функціями: маркетинговою й інноваційною. Маркетинг і інновації дають конкретні результати, все інше лише витрати».
Практика свідчить, що практично усі підприємства, які успішно розвиваються на ринку, своїм успіхом зобов’язані саме інноваціям. Але факти доводять, що розробка і комерціалізація нових розробок – дуже складна і ризикована справа. На світовий ринок щорічно виводиться близько 100 тис. найменувань нових продуктів, з яких лише 2% є справжніми інноваціями, однак комерційного успіху досягають не більше 25%. Належним їх аналізом і урахуванням на підприємствах-інноваторах повинна займатися служба маркетингу. Метою такого аналізу є виявлення існуючих ринкових можливостей інноваційного розвитку, вибір оптимальних варіантів відповідного наявного потенціалу конкретного підприємства і зовнішніх умов, визначення цільових ділянок ринку (сегментів чи ніш) для реалізації відібраних варіантів або формування нового цільового ринку.
Курс «Маркетинг інновацій» направлений на вивчення та закріплення знань в сфері пошуку нових сфер і способів використання потенціалу підприємства, розроблення на цій основі нових товарів та технологій і їх просування на ринку з метою задоволення потреб і запитів споживачів більш ефективним, ніж конкуренти, способом, отримання за рахунок цього прибутку та забезпечення умов тривалого виживання і розвитку.
Бажаєш
Записатися
на курс ?
Це дуже легко. Реєструйся або заходь в свій аккаунт та навчайся з задоволенням
Зареєструватися УвійтиКому підійде ?
Викладачі, менеджмент університету
Представники
будь-яких професій, які під час роботи стикаються з проявами недоброчесності
студенти всіх освітніх рівнів
Здобувачам наукових ступенів