Курс:

Економіка та маркетинг ЗМІ

Про курс

Дисципліна «Економіка та маркетинг ЗМІ» є досить корисною як для майбутніх фахівців, що збираються розробляти власне масові комунікації, так і для тих, хто стане їх споживачем. Цей курс доповнює ряд дисциплін, які необхідні для підготовки професійних спеціалістів з маркетингу і дозволяє розглянути економічну діяльність різних видів ЗМІ.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

ЗНАТИ:

- систему категорій, пов’язаних із функціонуванням економічної інфраструктури медіа-ресурсів;

- методологічні та теоретико-методичні основи управління економічною діяльністю ЗМІ та особливості його комплексу маркетингу;

УМІТИ: 

  • вільно володіти методами та інструментарієм управління ЗМІ як господарського суб’єкта;
  • формувати цілі, розробляти маркетингову стратегію і тактику для популяризації ЗМІ;
  • використовувати такий інструмент як реклама для отримання прибутку:
  • визначати оптимальну цінову стратегію та стратегію стимулювання збуту для підвищення рейтингу ЗМІ;
  • ефективно розподіляти власні ресурси із використанням теоретичних основ медіапланування.
     

     

Зміст дисципліни

  • Вступ
  • Мета та завдання курсу
  • Алгоритм роботи з курсом
  • Інформація про автора курсу
  • Список літератури
  • Тема 1 Історія розвитку ЗМІ
  • Тема 2 Види ЗМІ
  • Тема 3 Провове регулювання ЗМІ
  • Тема 4 Особливості традиційних ЗМІ: радіо, телебачення, преса
  • Тема 5 Особливості сучасних ЗМІ: Інтернет
  • Тема 6 Медіапланування
  • Постановка завдання
  • Методичні рекомендації до виконання

Автори

Мельник Юлія Миколаївна

доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету

кандидат економічних наук, доцент

Бажаєш
Записатися
на курс ?

Це дуже легко. Реєструйся або заходь в свій аккаунт та навчайся з задоволенням

Зареєструватися Увійти

Кому підійде ?

Викладачі, менеджмент університету

Представники
будь-яких професій, які під час роботи стикаються з проявами недоброчесності

студенти всіх освітніх рівнів

Здобувачам наукових ступенів