Курс:

Товарознавство

Про курс

Шановні абітурієнти!

Дисципліна "Товарознавство" є важливою складовою програми підготовки майбутнього маркетолога, оскільки товар – це основна фігура в умовах ринкової економіки, навколо якої здійснюється уся діяльність суб'єктів ринку. Економічний успіх на ринку виробника і посередника, головним чином, залежить від товару, який пропонується споживачу. Товар завжди знайде споживача, якщо він є конкурентоспроможним, прогресивним, відповідає сучасному рівню розвитку науково-технічного прогресу.

Внаслідок вивчення дисципліни Ви здобудите знання про споживчі властивості товарів, які визначають їх споживчу цінність, якість і конкурентоспроможність, а також про їх виробників, структуру ринку відповідних товарних груп і основні тенденції його розвитку. В даному курсі розглядаються товари промислового призначення.

Дисципліна «Товарознавство» є базовою для вивчення таких дисциплін як «Маркетинг», «Маркетингова товарна політика», «Товарна інноваційна політика»

Зміст дисципліни

  • Вступ до дистанційного курсу
  • Мета та завдання
  • Алгоритм роботи з курсом
  • Інформація про автора
  • Список літератури
  • Тема 1
  • Тема 2
  • Тема 3
  • Тема 4
  • Тема 5
  • Тема 6
  • Тема 7
  • Тема 8
  • Тема 9
  • Тема 10

Автори

Карпіщенко Олександр Олексійович

Бажаєш
Записатися
на курс ?

Це дуже легко. Реєструйся або заходь в свій аккаунт та навчайся з задоволенням

Зареєструватися Увійти

Кому підійде ?

Викладачі, менеджмент університету

Представники
будь-яких професій, які під час роботи стикаються з проявами недоброчесності

студенти всіх освітніх рівнів

Здобувачам наукових ступенів