Курс:

Політичні маніпуляції

Про курс

Автор проєкту:

Факультет журналістики ЛНУ ім.І.Франка

Наталія Войтович ‒ викладач кафедри теорії і практики журналістики факультету журналістики, тренер з медіаграмотності.

Вивчаючи медіаграмотність ми часто наголошуємо на небезпеці маніпуляцій. Маніпуляції бувають різні і вони тією чи іншою мірою шкодять нам. Проте чи найнебезпечнішими є політичні маніпуляції, адже вони впливають на наше волевиявлення. На цьому курсі ми поговоримо про політичні маніпуляції ‒ приховану політичну рекламу, маніпулятивну складову опитувань громадської думки та трансформацію інформації.

Метою цього курсу є ознайомити з основними методами політичних маніпуляцій. Вивчення курсу допоможе розрізняти приховану політичну рекламу та протистояти маніпулятивним технологіям, які застосовуються при її створенні для різних видів мас-медіа. Ми окреслимо основні ознаки політичної «джинси», з’ясуємо як «правильно читати» матеріали написані на основі опитувань громадською думки. А навчальна вправа «Передача інформації» продемонструє нам, яким чином відбувається трансформація інформації під час її передачі.

Завдання - з’ясувати:

  • Чи знаєте ви, які саме методи політичних маніпуляцій використовують у медіа?
  • Які основні ознаки прихованої політичної реклами?
  • Чи можна зманіпулювати опитуваннями громадської думки?
  • Як трансформується (перекручується) інформація, якщо вона проходить через кілька ретрансляторів?

Мета та завдання:

Метою цього курсу є ознайомити з основними методами політичних маніпуляцій. Вивчення курсу допоможе розрізняти приховану політичну рекламу та протистояти маніпулятивним технологіям, які застосовуються при її створенні для різних видів мас-медіа. Ми окреслимо основні ознаки політичної «джинси», з’ясуємо як «правильно читати» матеріали написані на основі опитувань громадською думки. А навчальна вправа «Передача інформації» продемонструє нам, яким чином відбувається трансформація інформації під час її передачі.

Завдання - з’ясувати:

  • Чи знаєте ви, які саме методи політичних маніпуляцій використовують у медіа?
  • Які основні ознаки прихованої політичної реклами?
  • Чи можна зманіпулювати опитуваннями громадської думки?
  • Як трансформується (перекручується) інформація, якщо вона проходить через кілька ретрансляторів?

Зміст дисципліни

  • Автор курсу: Наталія Войтович
  • Політичні маніпуляції

Автори

Кафедра журналістики та філології СумДУ

Бажаєш
Записатися
на курс ?

Це дуже легко. Реєструйся або заходь в свій аккаунт та навчайся з задоволенням

Зареєструватися Увійти

Кому підійде ?

Викладачі, менеджмент університету

Представники
будь-яких професій, які під час роботи стикаються з проявами недоброчесності

студенти всіх освітніх рівнів

Здобувачам наукових ступенів