Зміст дисципліни
- Медіазалежність особи
- Критичне сприйняття медіаінформації
- Канали медіазалежності
Автор проєкту: Інститут журналістики, КНУ ім. Т.Шевченка
У медійному просторі спостерігається тяжіння до розваг та епатажу. Це загальносвітова тенденція. Сучасні медіапроєкти намагаються тримати аудиторію скандалами, розвагами, залякуванням, інтригами, медіа-війнами тощо. Такі таблоїдно забарвлені медійні продукти із «відкритим» закінченням стимулюють аудиторію до постійного зацікавлення розвитку сюжету і відстеження продовження. Крім того, контент медіа є легко адаптованим для різних носіїв і людина знаходиться у своєрідному медійному вакуумі – середовищі, формованому лідерами думок і масифікаторами. Інформаційні і соціальні «бульбашки» визначають системи стереотипного сприйняття та стереотипної поведінки, а також стимулюють своєрідну «стадність»: «зранку залайкати пости друзів», «за сніданком заселфити каву й круасан», «згодом відкоментувати шлях до університету чи на роботу», «розшерити челендж» та багато інших вкрай важливих комунікаційних дій протягом дня. Але ж основними функціями медіа є інформаційна та освітня, котрі передбачають інтелектуальний розвиток аудиторії, розширення світогляду, наукове та культурне просвітництво, формування зрілої, усвідомленої в ціннісних орієнтирах нації. При цьому, незважаючи на контентне наповнення чи ідею, яку намагаються донести медіа до аудиторії, ми стаємо заручниками різних медіазасобів. Смартфон, телевізор, комп’ютер, планшет, Xbox чи будь-яка інша ігрова приставка, девайси «розумного будинку» — ми оточені ними і досить часто не усвідомлюємо свою залежність від них. Особливо вразливою аудиторією до впливу медіа є молодіжна аудиторія, оскільки навчання, розваги та сприйняття світу в цілому у них відбувається через медіа. І ніякого попереднього реального досвіду світосприйняття молодійна аудиторія майже не має. Отже, для молодіжної аудиторії існує значно вища загроза опинитись залежними від медіа.
Мета курсу полягає у виявленні медіазалежності особи та визначення її основних каналів і передбачає розв’язання таких завдань:
• провести експеримент для з’ясування рівня медіазалежності у особи;
• з’ясувати рівень готовності до критичного сприйняття медіаінформації;
• з’ясувати основні канали медіазалежності.
Мета та завдання:
Мета курсу полягає у виявленні медіазалежності особи та визначення її основних каналів і передбачає розв’язання таких завдань:
• провести експеримент для з’ясування рівня медіазалежності у особи;
• з’ясувати рівень готовності до критичного сприйняття медіаінформації;
• з’ясувати основні канали медіазалежності.
Це дуже легко. Реєструйся або заходь в свій аккаунт та навчайся з задоволенням
Зареєструватися УвійтиВикладачі, менеджмент університету
Представники
будь-яких професій, які під час роботи стикаються з проявами недоброчесності
студенти всіх освітніх рівнів
Здобувачам наукових ступенів