Вітаємо вас на відкритому онлайн-курсі "Державний борг України в політиці економічного розвитку у воєнний та повоєнний період: Досвід ЄС", що реалізується у межах проєкту модулю Жана Моне «EU experience in public debt management: conclusions for Ukraine in the war and post-war period», що фінансується програмою Еразмус+ (101127602-EUEPDM-ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH).
Мета та завдання:
Потреби курсу визначаються проблемами, які постають на шляху України в умовах воєнного стану та необхідності воєнного та повоєнного відновлення країни на основі Європейського досвіду забезпечення боргової безпеки в кризових умовах.
Метою курсу є надати студентам глибокі знання та розуміння теоретичних основ і практичних аспектів управління державним боргом в умовах війни та післявоєнного відновлення на основі досвіду ЄС. Студенти навчаться аналізувати та застосовувати кращі практики управління державним боргом, що дозволить їм у майбутньому сприяти економічному відновленню та сталому розвитку України.
Цілі курсу:
– надати студентам глибоке розуміння принципів та методів управління державним боргом, особливо в умовах кризи;
– ознайомити з актуальними інструментами та методологіями для оцінки боргової безпеки національної економіки;
– оснастити практичними інструментами для розробки ефективних стратегій управління державним боргом;
– дослідити досвід країн ЄС у сфері управління державним боргом та навчити застосовувати його в українських реаліях;
– розвинути навички стратегічного планування відновлення країни з урахуванням боргових зобов'язань;
– підвищити обізнаність студентів про економічні виклики, пов'язані з державним боргом в країнах ЄС та шляхи їх подолання, що сприятиме сталому розвитку та відновленню України.
Цільова група: здобувачі освіти всіх спеціальностей, викладачі, вчителі, економысти-практики, представники громадських організацій, учні та всі, хто цікавляться тематикою курсу.
Методика навчання: курс реалізовано за новітніми методичними засобами та практико-орієнтованими методиками.
Методи навчання:
- інтерактивні лекції;
- кейси, тренінги, групова робота та дискусії, а також самопрезентація та подача ідей;
- e-Learning (змішане навчання);
- навчальні відео.