ТВ лікарів "АМБУЛАТОРНО-ПОЛІКЛІНІЧНА ДОПОМОГА ІНФЕКЦІЙНИМ ХВОРИМ"
2020-08-17—2020-08-31
Before enroll to course you must
Log In or Sign Up

Author(s)

Чемич Микола Дмитрович, Ільїна Ніна Іванівна, Чемич Оксана Миколаївна, Лішневська Анастасія Геннадіївна, Саєнко Олександр Сергійович

Tasks&Goals of discipline

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

ЦІЛІ ДИСЦИПЛІНИ: метою тематичного циклу є вдосконалення знань та практичних навичок з амбулаторно-поліклінічної допомоги хворим на інфекційні захворювання в умовах поліклініки лікарям загальної практики – сімейної медицини, терапевтичного, хірургічного профілю, а також лікарям-інфекціоністам.

КОНТИНГЕНТ СЛУХАЧІВ: лікарі всіх спеціальностей.

ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ: підвищення професійної підготовки лікаря з амбулаторно-поліклінічної допомоги хворим на інфекційні захворювання в умовах амбулаторії (поліклініки).

По закінченню циклу вдосконалення лікар повинен знати:

  • - поняття про інфекційний процес;
  • - принципи діагностики інфекційних хвороб;
  • - принципи лікування інфекційних хвороб;
  • - особливості обстеження, діагностики і лікування хворих на гострі кишкові інфекції і інвазії;
  • - етіологію, епідеміологію, патогенез, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику та лікування сальмонельозу;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику харчових токсикоінфекцій;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику ботулізму;
  • - етіологію, епідеміологію, патогенез, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику та лікування шигельозу;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику найпоширеніших гельмінтозів;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику гострих респіраторних вірусних інфекцій;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику дитячих крапельних інфекцій (кір, краснуха, вітряна віспа);
  • - особливості “дитячих” крапельних інфекцій у дорослих; - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику дифтерії;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику ангін та інфекційного мононуклеозу;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику герпетичної інфекції;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику менінгококової інфекції;
  • - етіологію, епідеміологію вірусних гепатитів; 
  • - клініку вірусних гепатитів;
  • - параклінічні методи діагностики вірусних гепатитів;
  • - хронічні гепатити і цироз печінки;
  • - інфекції зовнішніх покривів;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику малярії;
  • - етіологію, епідеміологію, класифікацію, клінічні ознаки, діагностику ВІЛінфекції, СНІДу.

По закінченню циклу вдосконалення лікар повинен вміти:

  • - зібрати епідеміологічний анамнез;
  • - провести належне клінічне обстеження;
  • - призначити комплекс лабораторних досліджень;
  • - провести диференціальний діагноз;
  • - призначити адекватну терапію;
  • - визначити об’єм профілактичних і протиепідемічних заходів.

ЛЕКЦІЙНИЙ КУРС

Курс лекцій розроблений на кафедрі і затверджений завідувачем кафедри надається курсантам для онлайн вивчення. У лекціях висвітлюються питання етіології, епідеміології, клініки, діагностики, сучасних методів лікування кишкових інфекцій і інвазій, крапельних інфекцій, вірусних гепатитів та інших інфекційних хвороб.

ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

Практичні заняття проводяться дистанційно з вирішанням ситуаційних завдань і онлайн тестуванням і консультуванням.

СЕМІНАРСЬКІ ЗАНЯТТЯ

Семінарські заняття проводяться на базі НКП СумДУ або лікувального закладу.

МЕТОДИКА КОНТРОЛЮ

Контроль успішності здійснюється при співбесіді на заняттях та при онлайн-тестуванні.

По закінченню курсів проводиться онлайн-тестування, залік в усній формі. У загальній оцінці враховуються результати комп’ютерного тестування та усної співбесіди.

Порядок і черговість підготовки і подання документів для участі у курсах тематичного удосконалення:

1 Ознайомлення з навчальним планом.

2 Заповнення особистої карточки курсанта (Особ_карт_курс) - у електронному вигляді. Відправка карточки на пошту  saienko333@gmail.com з поміткою курси ТВ+ прізвище.

3 Отримання Договору (Договір_ТУ_АПД) і Акта виконаних робіт (Акт_в_р_ТУ_АПД).

4 Ознайомлення з Договором (Договір_ТУ_АПД) і Актом виконаних робіт (Акт_в_р_ТУ_АПД).

5 Заповнення (по 2 примірника – фізична особа; 3 примірника – юридична особа), підписання Договора (Договір_ТУ_АПД) і Акта виконаних робіт (Акт_в_р_ТУ_АПД).

6 Оплата курсів за реквізитами (є у договорі).

7 Відправлення скан-копії (фото) чека на пошту saienko333@gmail.com з поміткою курси ТВ+ прізвище.

8 Скан-копії (на пошту saienko333@gmail.com з поміткою курси ТВ+ прізвище):

  • - паспорт (перша, друга сторінки, місце прописки);
  • - ідентифікаційний номер;
  • - диплом про закінчення ЗВО;
  • - свідоцтво про одруження, якщо диплом виданий на інше прізвище;
  • - посвідчення (або сертифікати лікаря-спеціаліста) про закінчення інтернатури і спеціалізації;  
  • - посвідчення про категорію;
  • - посвідчення про підвищення кваліфікації.

Примітка. Документи можна надати при проходженні курсів.

9 Отримання доступу і реєстрація на курси.

Course contents

  Вхідний (базовий) контроль
  0.1.Вхідний (базовий) контроль
  Загальні питання інфекційних хвороб
  Поняття про інфекційний процес. Принципи діагностики інфекційних хвороб. Принципи лікування інфекційних хвороб
  Лекція Інфекційний процес
  методичні вказівки
  1.1. Поняття про інфекційний процес
  Список літератури
  Кишкові інфекції і інвазії
  Особливості обстеження, діагностики і лікування хворих на гострі кишкові інфекції і інвазії
  Лекція ГКІ: діагностика та лікування
  методичні вказівки
  2.1.Особливості обстеження
  Список літератури
  Сальмонельоз
  Лекція Сальмонельоз
  методичні вказівки
  2.2.Сальмонельоз
  Список літератури
  Харчові токсикоінфекції. Ботулізм
  Лекція ХТІ
  Лекція Ботулізм
  методичні вказівки
  2.3.ХТІ. Ботулізм
  Список літератури
  Шигельоз
  Лекція Шигельоз
  методичні вказівки
  2.4.Шигельоз
  Список літератури
  Гельмінтози
  Лекція Гельмінтози
  методичні вказівки
  2.5.Гельмінтози
  Список літератури
  Крапельні інфекції
  Гострі респіраторні вірусні інфекції
  Лекція ГРВІ
  методичні вказівки
  3.1.ГРВІ
  Список літератури
  Дитячі крапельні інфекції (кір, краснуха, вітряна віспа)
  Вітряна віспа
  Кір
  методичні вказівки
  3.2.Дитячі крапельні інфекції
  Список літератури
  Особливості "дитячих" крапельних інфекцій у дорослих
  Кір
  Вітряна віспа
  методичні вказівки
  3.3.Особливості "дитячих" крапельних інфекцій у дорослих
  Список літератури
  Дифтерія
  Лекція Дифтерія
  методичні вказівки
  3.4.Дифтерія
  Список літератури
  Ангіни. Інфекційний мононуклеоз
  Інфекційний мононуклеоз
  методичні вказівки
  3.5.Ангіни. Інфекційний мононуклеоз
  Список літератури
  Герпетична інфекція
  Герпетична інфекція (лекція)
  Герпетична інфекція
  методичні вказівки
  3.6.Герпетична інфекція
  Список літератури
  Менінгококова інфекція
  Лекція Менінгококова інфекція
  Менінгококова інфекція
  методичні вказівки
  3.7.Менінгококова інфекція
  Список літератури
  Вірусні гепатити. Інші інфекційні хвороби
  Етіологія, епідеміологія вірусних гепатитів
  Лекція Етіологія, епідеміологія вірусних гепатитів
  методичні вказівки
  4.1.Етіологія, епідеміологія вірусних гепатитів
  Список літератури
  Клініка вірусних гепатитів
  Лекція Клініка вірусних гепатитів
  методичні вказівки
  4.2.Клініка вірусних гепатитів
  Список літератури
  Параклінічні методи діагностики вірусних гепатитів
  Лекція Параклінічні методи діагностики вірусних гепатитів
  методичні вказівки
  4.3.Параклінічні методи діагностики вірусних гепатитів
  Список літератури
  Хронічні гепатити і цироз печінки
  Лекція Хронічні гепатити і цироз печінки
  методичні вказівки
  4.4.Хронічні гепатити і цироз печінки
  Список літератури
  Малярія
  Лекція Малярія
  методичні вказівки
  4.5.Малярія
  Список літератури
  ВІЛ-інфекція, СНІД
  Лекція ВІЛ-інфекція, СНІД
  методичні вказівки
  4.6.ВІЛ-інфекція, СНІД
  Список літератури
  Вихідний контроль знань
  5.1.Вихідний контроль знань